• Welcome to the new forum! We upgraded our forum software with a host of new boards, capabilities and features. It is also more secure.
    Jump in and join the conversation! You can learn more about the upgrade and new features here.

Camurri CB50

lazor

Apprentice
Joined
Aug 17, 2016
Messages
3
Reaction score
0
Hello.

Does someone here have any experience around this product? Its almost no review or information about this brewing machine. If someone has any info or the next best thing, a profile on this machine, I would really appreciate it.

https://www.youtube.com/watch?v=6jIIMc1qoWk

Best regards, Lasse
 
I would like to get some feedback too if it's possible
 
Hola, desde Toledo España, actualmente tengo un modelo CB50 de Camurri, le adapte un carro con una percha como en los modelos de CB100 y CB200 para poder sacar, la cesta de la malta, facilmente, el controlador que estaba en la base de la maquina, lo subi a una caja a la altura de la mano para no tener que estar en el suelo mirando, tiempos y temperaturas, para mi el problema es la mala programacion que Camurri introdujo en el cerebro Millenium 3 , me gustaria encontrar forma de poder ampliar la programacion, me gusta el sistema de palas para mover la malta en la cesta, hecho de menos una bomba, pero puedo untilizar una como accesorio.

saludos
 
Back
Top